Skördebygden.....

....har jag tänkt på väldigt mycket just nu, särskilt när tjuvtitt videon komm. När det öppnar vet ju ingen (förutom starstable teamet/ dom som jobbar med det), det ända vi vet är att det kommer öppna i slutet av oktober. Nästan alla tror att det kommer öppna den 23 eller 30 oktober pågrund av att det är dom sista onsdagarna i oktober. Ni tänkte nog först att det är ju nästan självklart att dom kommer vänta och lägga ut skördebygden den 30 då det är sista onsdagen, men sen är det ju haloween närmast den 30 oktober och då kommer det säkert en haloween uppdatering. Då hoppas många av er att det kommer komma den 23 oktober och en haloween uppdatering den 30 oktober.
 
 
Men jag har en tanke på att haloween uppdateringen kommer ha med södra jorvik att göra, vrf? jo för att föra årets haloween uppdrag handlade om att man skulle prata med ett spöke som jag tror hette Josh och man skulle hjälpa han med att hitta sin frus gravsten (rätta mig om jag hade fel det var något med hanns fru). Josh hade mist sin fru då han hade gått / ridit över bron från eller till skördebygden då han varit på den hade den rasat och gått sönder, och han dog och blev ett spöke. Nu i haloween föra året hade han då kommit tillbaka från de döda för att hitta sin fru igen då vi skulle hjälpa han (dom som gjorde uppdagen då förstår nog det jag säger ).
 
Så nu har jag en anning om att han kanske kommer tillbaka igen detta året och kanske hjälper oss att laga bron för att inga mer ska råka ramla ner för stupet eller att han vill att vi ska säga till någon att dom måste laga bron så inte samma olycka händer igen som med "Josh" . Detta är bara vad jag har funderingar på vad starstable teamet har kommit på med att vi ska komma över bron. Visst tänker säkert vissa nu att nej vi vill häldre att skördebygden öppnar den 23 oktober då det inte är lika långt dit då som om det öppnar den 30 oktober. Men vill ni ha att skördebygden öppnar med sammband med roliga haloween uppdrag eller att det öppnar tidigare? Jag hade tyckt det hade varit jätte skoj om det blev så som jag trode, fast jag kan ju vara ute och cykla också ;D
 
Arkiv bild på "Josh" från föra årets haloween
PS. han hete visst inte josh vet inte vad jag hade fott för mig det han hette mr. hill hihi :P DS.


Kommentarer
Esmeralda Silverforce

Jag tror och hoppas inte att årets Halloween har med Skördebygden att göra. Det vore trist och orättvist för de lite nyare spelarna som inte kommer kunna komma över Southsilvervattnet :P

Svar: aa fast det kan ju komma fler uppdrag till både icke star rider och star rider :P fast förra årets var det bara star rider som kunde göra :/
Isabella Moonwater

2013-10-08 @ 19:06:08
URL: http://monokerus.se/
Brooke Snowlake

Intressant och smart analyserat! Jag har inte funderat på det viset, så det är kul att läsa om din tanke :D

Svar: tack ;D
Isabella Moonwater

2013-10-09 @ 11:24:46
URL: http://brookesnowlake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback