Vet inte vad jag ska säga

Nu har ni säkert märkt att det inte har kommit några inlägg (som jag sa skulle komma) och någon har säkert tänkt "vad är det för mening att starta upp en blogg men att inte skriva några inlägg" jo man kan säga såhär, jag startade upp den då jag saknade skrivandet och tyckte det passade som en perfect dag då det också var min födelsedag. Fast nu har det hänt saker i mitt liv som gör att tiden vid datorn har fått minska och det är nu också så att jag bor varannan vecka på ett ställe och varannan vecka på ett annat (varför går jag inte in på nu). Så jag startade upp bloggen på ett av ställena (en fredag) bytte till det andra dagen efter och det mest iriterande som kunde hända (nästan iallafall) det fanns inget internet :(. Så nu är jag tillbaka till "det första stället" igen och kan nu blogga så som jag hade tänkt från början. När jag nästa vecka (på nästa fredag) bytter "ställe" igen så kommer vi ha ficksat internet <3. Och om ni vill att jag ska göra en serie eller liknande, så släng in en kommentar!
Hoppas ni inte tyckte det blev ett krongligt inlägg, men nu vet ni varför det varit oaktivt.
 
 


Kommentarer
Emma Southknight

jag vill att du ska göra en serie!!!!!!!!!!!!!!

Svar: okej :D
Isabella Moonwater

2014-02-27 @ 20:12:25
URL: http://soutknight.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback