Bloggen <3

Har nu bestämmt mig för att börja blogga igen (fast kan hända att det inte blir så mycket nu i början), både för att jag saknar att kunna skriva varje dag + att jag vill få upp min stavning (stavar alltså dåligt, iallafall enligt min fröken xD) Har tänkt nu till en början med kanske, hmm... 2 / 3 inlägg om dagen då jag har ganska mycket i skolan prov och läxor, men det kommer inte hindra mig <3. Nu till en början kommer jag ändra lite på min design då jag haft denna länge och vissa saker passar inte längre, så håll utkik. Kan hända att det kommer komma inlägg lite angående saker som inte har med sso att göra (för att fylla ut bloggen lite då och då) Kan vara allt från ämnen i skolan till saker i stallet. Har tänkt att börja med något nu lite extra nu såhär ibörjan iallafall, kanske en serie, berättelse, videos, m.m kommentera om du har en idé som du hade tyckt varit bra men ska gå att utföra.
 
En liten bonus nu såhär första dagen är att det är min födelsedag <3 fyller tonåring. En present jag fick var boken: DE UTVALDA " Tankeläsaren" har någon av er den, och isåfall vad tyckte ni om den? Har viljat ha den i två år nu (ungefär) fast mina föreldrar har tyckt den verkar för läskig för mig men nu, nu fick jag den <3
 
Hoppas ni kommer trivas här på: Moonwater.blogg.se <3
Två andra bloggar jag också rekomenderar (min kusins och systers xD)
Emma Southknights: soutknight.blogg.se<3
Rebecca Rainstars: rainstar.blogg.se <3
 
                                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback