pengar

En sak som hade varit jätte bra var om man kunde byta js mot sc, fast den idéen tycker kanske inte starstable teamet om pågrund att då vill kanske ingen köpa sc längre utan istället spara js och byta mot sc. Man kunde ha att 5000 js kunde man byta mot 5 sc och 10000 js mot 10 sc.. det låter kanske väldigt snålt men det hade varit jätte bra om man försökte tjäna sc det går sakta men ändå framot och skulle varit bätre än att inte kunna byta js mot sc alls <3 Hade varit bra om det kom ett post kontor till skördebygden som man kunde lämna in pengar och då kanske byta js mot sc. Jag tror att alla skulle vilja att man kunde ha mer än 10000 js åt gången, om det inte får plats i ryggan hade det ju varit jätte smart ;D
arkil bild på mig och moon med jätte fin utsickt <3
 


Kommentarer
rebecca rainstar

bra ide <3

2013-10-10 @ 16:25:48
URL: http://rainstar.blogg.se
Esmeralda Silverforce

Personligen tror jag inte att det skulle funka alls, däremot att kunna växla Star Coins mot Jorvik Shillings tror jag skulle kunna vara något. Man kanske inte tjänar något på det, men vissa saker är faktiskt lite billigare att köpa för JS och om man vill bli av med lite SC (t ex om man som jag hatar då det är ojämna nummer - jag kan inte ha 97 SC, då måste jag göra av med 7 SC) så vore det en idé.

Svar: aa det är ju en idée det med xD
Isabella Moonwater

2013-11-03 @ 10:45:58
URL: http://monokerus.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback