level 7

Nu är Wilddream i level 7 och som jag har sakt tidigare så när han är i level 7 ska jag börja vänja han med sadel.
Jag började med att se om det var lika dant som innan och det var det. När jag komm runt 3 meter nära han med sadeln så försökte ha sparka och bitas. Jag tog bort sadeln och hållde bara i schabraket. Han nosade på det en stund och började äta i hö-påsen igen. Sedan tästade jag att schabraket nuddade han lite och då tittade han på det men sedan återgick han till hö-påsen. Nu tästade jag att läga det på hanns rygg mjukt och då bet han tag i det och drog ner det på marken. Sedan stampade han på det. Efter en stund tog jag upp det och jag fick tväta det. Får försöka mer i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback