Varit borta i helgen

Förlåt att jag glömde säga det men jag har varit borta nu i helgen och kommit hem runt 11 på kvällen (irl). Igår fick jag strässa igenom några banor för att träna princess. Jag hade försökt att göra alla banor varje dag men nu gick det ju inte, men idag tror jag faktiskt hon blir i level 8 ;D. Föresten nu när det var skolavslutning så fick jag 700kr (irl) så vad tycker ni jag ska använda dom för? Jag har tänkt till Lifetime men vet inte, om det blir Lifetime så blir det när mitt star rider just nu går ut men har inte bestämmt mig än. Jag har just nu Star rider i 6 månader så det kommer gå ut: 2013-09-25. det är ganske länge kvar. Hade också tänkt om jag har tur tajma in det med "Dubbla star coins i helgen" för då tjänar jag mer på det. Tycker ni jag ska köpa Lifetime när mitt star rider går ut?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback