Trokigt

Jag och Emma S lekte att vi inte var star rider och red runt, med dom kläderna man hade när man pricis började spela en gång i tiden. Det var inte så där jätte roligt för några som är star rider säger fulla saker till än för att man inte är star rider ;(. Men nu är jag ju star rider och behöver inte bry mig om det dom säger. Jag tycker man ska tänka på vad man säger innan man sägar det till båda dom som inte är star rider och till dom som är star rider, för det är inte roligt när någon kommer och säger fulla saker till en.
Det var lite svårt att undvika att man inte kunde hoppa eller springa så fort och sen var vi ju i dom områderna som dom som inte är star rider kan vara på, Hade kvar nästan alla mina start utrustnings kläder och utrustning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback