oj och mlc kl. 20.00

Har haft ridning irl så har inte blivit någon bloggning. När jag loggade in så var det mlc :D och det var jag med på. Jag klarade allt felfritt altså jätte bra och det blev ett guld :D. MEN när jag kom imål kom jag på en sak. Kan ni gissa? jag kom på att jag hade start hästskorna, slarviga mig jag kan ju inte ha min tävlings häst med dåliga skor så direkt efter red jag till valedale och köpte dom bästa skorna dom hade. Red sedan till Conrad Marsdeen som skode om wilds hovar. Så nu kanske det kommer gå ennu bättre på championt får vi hoppas.
hästskorna i valedale, dom bästa dom har :D
Före: kolla wilds färdigheter!
Efter: med dom nya hästskorna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback