Frieser!

Nu när jag var hos steve sa han att om jag ville kunde jag få en av hanns frieser hästar biligare. För orginal priset var 1299sc och jag kunde få en frieser idag för 990sc om jag ville ha en. Självklart gick jag bort till dom och tittade en liten stund på dem. Det tog inte lång tid fören jag fastnade för en av dom <3. Jag köpte henne för 990sc. Hon heter Midnightprincess men kallas för Princess. Hon är tränad på mest dressyr, så jag kommer satsa på dressyr med hanne och försöka komma jätte långt upp på topp listorna i dressyren. Hon har graciösa steg i skrit,trav och galopp. När hon galopperar käns det som att hon svävar. Dressyren tycker hon är roligast men hon hoppar också.
Lite info, mer kommer:
Namn: Midnightprincess (Princess)
Kön: sto
Ras: Frieser
Mankhöjd: 160cm
Ålder: 9 år
Inriktning: Dressyr
Färg: kol svart
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback