förlåt för att jag...

.... har varit borta och inte kunnat blogga. Men nu på tisdag och kanske innan kommer jag att börja blogga igen ;D. Jag har varit hemma någon dag som jag inte hann att blogga men jag gjorde lite saker. Det som hitils har hänt är:
  • Jag har börjat tävla i championat igen
  • Princess är i level 13
  • Det har hänt mer men jag kommer inte på något mer specielt
Har en fråga också tycker ni att jag ska börja göra serier, noveller, blogg tävlingar, wideo klipp, fakta om saker, ni kan säga andra saker ni tycker jag ska börja med här på bloggen kommentera bara vad just ni tycker ;D ni kan även blanda ideérna och t.ex. tycka novell tävling till bloggen, eller kanske en fakta serie.
Varför jag vill att ni ska säga om ni vill ha något av dom här sakerna är för att jag tycker det ska hända något nytt här på bloggen och att ni som läser ska tycka det är roligare att läsa min blogg, så snälla komentera vad du tycker ;D
Men det finns ett problem: Min dator är lite konstig just nu så jag spelar på mammas jobb dator och får då inte spara bilder och lägga ut på bloggen. Så det blir nu i början inlägg utan bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback