vdc igår och fgc idag

Igår var jag med i vdc med cookie kl. 21.00 men det var mest som ett test för honom. När starsignalen gick då fick han jätte fart och sprang och sprang. Roligt hade han såg man ;D. Vi var först ändå från start och drog iväg med och mer men sen kom det ett hinder han vägrade attt hoppa så jag försökte få han att hoppa det minst 5 gånger men han vägrade att änns försöka :/ så vi fick rida runt det och självklart efter att man hade ståt där i över 1 min så hade några sprungit förbi. Vi var snabbt ikapp några av dom men inte alla så en 6a plats blev det i cookies första championat ( som mest var ett test )
Sedan var jag och cookie med i fgc idag kl. 10.00 vi var 3a i starten. Under loppets början varvade vi mellan att vara 2a och 3a men efter ungifär halva loppet lopp vi 2a med en bit framför 3an. jag såg aldrig 1a under hella loppet eller vid måll och start så det var väldigt konstigt :/ Men en 2a plats blev det för oss ;D


Kommentarer
Rebecca Rainstar

Kul att du tävlat med Cookie :D

2013-08-17 @ 19:52:30
URL: http://rainstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback