Kvällen med Becca B och Emma S

Idag kväll följde jag med Emma S när hon gjorde någrs uppdrag och hon gick upp i level 11 ;D Sen var hon tyvär tvungen att logga ut och lägga sig och sova men då hade Becca B frågat om hon fick vara med så då red vi runt och pratade. Vet inte hur, men vi hamnade tillslut på en av båtarna i ml strand där vi stanade och pratade. Efter en stund försökte vi komma över till den båten längst ut som båda lyckades tillslut med det en liten bildbomb;
bilden nedan: den båten som jag står på var den båten som jag försökte hoppa till och den andra båten framför var den båten vi försökte hoppa ifrån. Dett tog många försök innan vi kom över ;D
Vilken fin utsikt det var från båten ;D
Vi försökte hoppa upp på tunnorna på botten, jag lyckades komma ända upp till toppen ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback