bergsklättring igen

Nu idag ville Jasmine och Emma att vi skulle bergsklättra idag också så då blev det de en liten stund. Vi hann bara rida upp i bergen tillsammans med Jasmine för sen så var Jasmine tvungen att logga ut.
Himmlen var lite rosa nu när solen gick ner så det blev en vacker himmel, Eller det ser mer ut som att det är molnen som är rosa hihi ;D
Sen blev det bara jag och Emma som klättrade i bergen
Jag fick holla i mig ordentligt för Moonstar tyckte det var så roligt så hon stegrade lite då och då. Vissa gånger kändes det som hon skulle ramla bakot när hon stegrade, och att jag skulle ramla av hihi ;D
Sista bilden fick jag när Emma pricis hoppade över ett stacket innan vi skulle rida hem igen. Hon kanske inte syns så bra för hon var så snabb när hon skulle hoppa hihi.


Kommentarer
Rebecca Rainstar

;D

2013-08-04 @ 23:15:21
URL: http://rainstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback