yyyyyyyyeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!

Hejsan allihopa!
Vi är superglada att kunna meddela er alla att hästarna är här!

Häst-funktionen:
- Du kan nu ha mer än en häst! De som kommer ut idag är Morgan-hästar, Engelska Fullblod, Holländska Varmblod, och Danska Varmblod. Du hittar dom i Fort Pinta, Valedale, Firgrove och på Marleys Bondgård!

Läs mer om häst-funktionen här!


En av de vackra Morgan-hästarna!

Hästskor:
- Du kan också köpa nya hästskor i Druidernas Starshop i Valedale!

Kommentar: yesss jag är inte LT och därför har jag inte kunat testa funktionen, så jag är sååå glad. Den gula morgan hästen tycker jag är fin och har kanske tänkt att köpa eller om jag inte har råd så spara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback