Brev från mina föreldrar

Det gick snabbt så hade jag fåt ett svar till brevet det stog: okej Wilddream är påväg hem till dig!
 
Info varför deta hände hade fåt en liten förklaring på föra brevet som jag hade fåt, ungifär så här är det:
Min mamma och pappa jobbar på ett ställe där man tränar tävlingshästar.Det ligger lite utanför Jordvik på en ö, kommer inte ihåg vad den ön hete. Nu på tävlingscentret "där mamma och pappa jobbar" hade det kommit en ny häst. Dom hade försökt träna den men det gick inte för den bet, sparkade och försökte springa där ifrån. Det gick 4 dagar och inget blev bätre det blev snarare sämre. Ingen vågade rida den och då gick det inte att ha den som tävlings häst. Dom hade tänkt att sälja den men då kom mamma på att jag hade sakt nyss till henne att jag skulle vilja ha en häst till. Så mamma skickade brevet om jag ville ha den ok jag svarade ja. Tydligen hade dom svårt att lasta in den i transporten men snart är den här.


Kommentarer
Rebecca rainstar i starstable

Bra att moonstar får en kompis då:)

2013-04-24 @ 19:43:09
URL: http://Rainstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback